ثبت نام


گزارش جلسه اسفند - ماه هیئت مدیره بنیاد

۱۴۰۲/۱۲/۲۳
320

 

نودمین جلسه هیئت مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری ایران در روز دوشنبه 14 اسفند ماه 1402 با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای دکتر امید ،مدیر عامل بنیاد، گزارش اقدامات انجام شده در یک ماه گذشته را ارائه کردند که از جمله اقدامات انجام شده  رسیدگی به پرونده مالیاتی بنیاد، ارسال کارت تبریک سال نو برای یاریگران و مخاطبین بنیاد، پیگیری پویش هفتمین گردهمایی خیرین، ادامه روند پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان، مذاکره با پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف به ­منظور همکاری در جهت حمایت از طرح­ها و ایده­ های نوآورانه و فناورانه دانشجویی در حوزه جذب مشارکتهای خیرین بود. همچنین، در این جلسه گزارشی از اقدامات کمیته ارتباطات بنیاد در سه ماهه پایانی سال ارائه شد.

سپس آقای دکتر جعفری گزارش مربوط به شیوه و فرایند برگزاری رویداد نیکی نو (رویداد مربوط به ارائه ایده ­های نوآورانه در زمینه ترویج امر خیر در حوزه دانشگاه و جلب حمایت و مشارکت مردمی به­ منظور حل مسائل دانشگاهی) را که در سال 1403 برگزار خواهد شد ارائه کردند و پس از بحث و بررسی، کمیته ه­ای سه نفره برای پیشبرد این رویداد تشکیل شد.

در ادامه جلسه پیرامون چگونگی ورود بنیاد به مستندسازی در زمینه ترویج کار خیر در حوزه دانشگاهی و علم و فناوری بحث و بررسی شد.


گزارش شده از : تیم خبری بنیاد

Developed By Ali Dasmeh || JOP || Feb 2018