ثبت نام


چهارمین گردهمایی خیرین آموزش عالی کشور

۱۳۹۷/۰۶/۲۰
3216

چهارمین گردهمایی سراسری خیرین اموزش عالی کشوردر روز یکشنبه  ۱۸ شهریور در سالن همایش صداوسیما با همکاری بنیاد نیکوکاری جمیلی برگزار گردید

در این جلسه که با حضور جمعی از خیرین بزرگ کشور صورت گرفت دکتر غلامی وزیرمحترم علوم،تحقیقات و فناوری نیز حضور پیدا نمودند.

دکتر غلامی عنوان کرد : به هر شکلی که بتوانیم از جوانان و دانش اموختگان حمایت میکنیم . ایشان همچنین بر نقش افرینی دانشگاه ها در حل مسائل جامعه به لحاظ فراهم کردن نیروی انسانی تاکید کردند .

ایشان بر حمایت از فعالیت های پژوهشی دانش اموختگان از طرف وزارت علوم افزود

از وظایف ما در وزارت علوم ، حمایت بخشی از حامیان اموزش عالی در حوزه پژوهش است و موجب امیدواری بیشتر ما برای پرداختن بیشتر به این مسئله است.

ما در حوزه اموزش عالی نگاه دور و درازی برای بهره گیری از این ظرفیت بسیار مهم خیرین داریم و برنامه طولانی مدتی در این رابطه از طرف دولت تدوین شده است که متناسب با پیشنهادات و اظهارنظرات خیرین است.

ما فرصت بسیار خوبی در آموزش عالی داریم و قدردان خیرین محترم هستیم و برای بهره گیری از این فرصت برای جوانان کشور آمادگی کامل داریم و امیدواریم بتوانیم پشتیبان خیرین محترم باشیم و خیرین پیشران عرصه توسعه باشند.

از جمله فعالیت هایی که وزارت علوم در این مدت انجام داده است را می توان بالابردن سطح اموزش عالی برای داوطلبان کشور های دیگر و ارتقای سطح کیفیت و تطبیق آن با شرایط حال حاضر نام برد.

جذب دانشجویان بین المللی علاوه بر جذب درامد اثر دیپلماتیک در سطح منطقه و جهان خواهد داشت.

 


گزارش شده از : تیم خبری بنیاد

Developed By Ali Dasmeh || JOP || Feb 2018