ثبت نام


شصت و چهارمین جلسه هیات مدیره بنیاد

۱۴۰۰/۰۹/۱۷
770

شصت و چهارمین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری ایران روز دوشنبه، پانزدهم آذر سال ۱۴۰۰ با حضور اعضای هیئت مدیره به صورت حضوری در دفتر بنیاد برگزار شد. در این جلسه آقایان دکتر محمدحسین امید، مدیر عامل بنیاد، دکتر رضا فرجی دانا، رئیس هیات مدیره بنیاد، دکتر عباس مصلی‌نژاد، نایب رئیس هیات مدیره، دکتر جواد فرهودی (به صورت آنلاین) و آقای سعید جلالی، اعضای هیات مدیره، حضور داشتند.

در این جلسه ابتدا مصوبات جلسه گذشته مرور شد و در ادامه به گزارش اقدامات میان دو جلسه، از جمله پیگیری‌های انجام شده در خصوص ساخت مستند تلویزیونی بنیاد، پیشبینی‌ها برای برگزاری گردهمایی خیرین و اقدامات و جستجوهای لازم در خصوص بورسیه دختران افغان پرداخته شد.

در ادامه هرکدام از موارد به طور جزئی‌تر مورد بحث قرار گرفت؛ کمیته ارتباطات در خصوص فعالیت‌های متداول خود گزارش داد. سپس درمورد پلتفرم پرداخت وام شرافتی، موانع و پیشرفت‌های آن بحث شد. همچنین حضار در ارتباط با تاریخ، محل برگزاری و محتوای گردهمایی خیرین نیز به گفتگو پرداختند.

در پایان جلسه نیز موضوع بورسیه دختران افغانستانی مطرح شد. مدیر عامل بنیاد با پیگیری‌های لازم این افراد را شناسایی کرده اند و بنا بر آن شد که با همکاری بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد مبلغی تعیین شده برای هر نیمسال تحصیلی در اختیار این دانشجویان قرار گیرد.


گزارش شده از : تیم خبری بنیاد

Developed By Ali Dasmeh || JOP || Feb 2018