ثبت نام


شصت و پنجمین جلسه هیات مدیره بنیاد

۱۴۰۰/۱۰/۱۵
697

شصت و پنجمین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری ایران روز دوشنبه، سیزدهم دی سال ۱۴۰۰ با حضور اعضای هیئت مدیره به صورت حضوری در دفتر بنیاد برگزار شد. در این جلسه آقایان دکتر محمدحسین امید، مدیر عامل بنیاد، دکتر رضا فرجی دانا، رئیس هیات مدیره بنیاد، دکتر عباس مصلی‌نژاد، نایب رئیس هیات مدیره، دکتر محمدرضا ظهیرامامی، خزانه‌دار و دکتر جواد فرهودی (به صورت آنلاین)، عضو هیات مدیره، حضور داشتند.

در این جلسه ابتدا مصوبات جلسه گذشته مرور شد و در ادامه به گزارش اقدامات میان دو جلسه، از جمله پیگیری‌های انجام شده در خصوص بورسیه دختران افغانستانی، جزئیات برگزاری گردهمایی خیرین و نهایی شدن طراحی پلتفرم اهدای وام شرافتی پرداخته شد.

در ادامه هرکدام از موارد به طور جزئی‌تر مورد بحث قرار گرفت؛ در خصوص بورسیه دختران دانشجوی افغانستانی در ایران، بررسی‌های لازم انجام شد. به علاوه، بنا بر آن شد که با دانشگاه‌های دیگری مانند دانشگاه یزد و تهران، مکاتبه صورت پذیرد تا علاوه بر دانشجویان مقیم خراسان رضوی، دانشجویانی که در نقاط دیگر ایران هستند نیز تحت پوشش قرار گیرند.

همچنین هرهفته جلسه‌ای با مدیران عامل بنیادهای دانشگاهی در ایران برگزار شده است تا جزئیات برگزاری گردهمایی ملی خیرین مشخص‌تر شود. در این مدت مدیر اجرایی، برگزار کننده، محل اقامت مدعوین، تاریخ و محل برگزاری و محتوای پیشنهادی این گردهمایی مورد بحث قرار گرفته و مشخص شده است.

در پایان جلسه نیز، پلتفرم اهدای وام شرافتی نهایی و در جلسه هیات مدیره رونمایی شد. با توجه به اتمام طراحی این پلتفرم، از نیمسال تحصیلی آینده، اهدای این نوع وام شروع خواهد شد. همچنین موضوع تاسیس شعب بنیاد حامیان علم و فناوری ایران در نقاط مختلف کشور مورد نقد و بررسی قرار گرفت.


گزارش شده از : تیم خبری بنیاد

Developed By Ali Dasmeh || JOP || Feb 2018