ثبت نام


نشست بنیاد و خانواده مرحوم مرتضی هاشمیان

۱۴۰۰/۱۲/۱۷
928

در این نشست صمیمانه که در تاریخ 16 اسفند ماه سال 1400 در منزل مرحوم هاشمیان به میزبانی خانواده ارجمند آن مرحوم برگزار شد، جمعی از خیرین دانشگاه کاشان به همراه رئیس محترم دانشگاه کاشان، مدیر عامل محترم بنیاد حامیان دانشگاه کاشان و جناب آقای دکتر امید (مدیر عامل محترم بنیاد حامیان علم و فناوری ایران) حضور داشتند.

در ابتدای این نشست جناب آقای الماسی (مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه کاشان) از اقدامات ارزشمند مرحوم هاشمیان در زمینه ساخت خوابگاه در دانشگاه کاشان، قدردانی کردند. سپس جناب آقای دکتر کتابی (ریاست محترم دانشگاه کاشان) به بیان سخنانی در مورد فعالیت‌های ارزشمند خیرین در زمینه ساخت خوابگاه ها در دانشگاه کاشان پرداختند.

آقای دکتر امید نیز ضمن بیان توضیحاتی در خصوص چگونگی شکل گیری اقدامات ارزنده خیرین آموزش عالی در دانشگاه‌های مختلف در طول سال های گذشته، مرحوم هاشمیان را  نمونه ای بارز از خیرین گرانقدر و نیک اندیش آموزش عالی عنوان کردند که با اقدامات مهم خویش در این عرصه بسیاری از دانشجویان را در مسیر ادامه تحصیل یاری کردند. ایشان در پایان برای آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت الهی و برای خانواده محترم ایشان آرزوی صبر، شکیبایی و موفقیت روز افزون کردند.

در پایان این نشست لوح تقدیری از طرف بنیاد حامیان علم و فناوری ایران، توسط مدیر عامل بنیاد به خانواده ارجمند این خیر نیک اندیش اهدا و از زحمات و اقدامات آنان در زمینه حمایت از زیر ساخت های آموزش عالی قدردانی شد.


گزارش شده از : تیم خبری بنیاد

Developed By Ali Dasmeh || JOP || Feb 2018