ثبت نام


هشتادوسومین جلسه هیئت مدیره بنیاد

۱۴۰۲/۰۵/۱۸
468

هشتادوسومین جلسه هیئت مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری ایران در روز دوشنبه، 16 مردادماه 1402 با حضور آقایان دکتر رضا فرجی دانا (رئیس هیئت مدیره)، دکتر محمدحسن امید (مدیرعامل)، دکتر جواد فرهودی، دکتر علی سعیدی، و دکتر عبدالرضا باقری برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر فرجی­ دانا بر ضرورت فعال­ تر شدن کمیته­ های بنیاد تأکید کرد و از مسئولین کمیته ها درخواست کرد که با تلاش بیشتر اولویت­ها و اهداف بنیاد را پیگیری نمایند. سپس دکتر امید مدیر عامل بنیاد گزارشی از اقدامات بین دو جلسه را مطرح نمود که از جمله آنها انجام اقدامات اداری مربوط به نهایی شدن تمدید مجوز بنیاد از سوی وزارت کشور، پیگیری دریافت تعهدات خیرین برای پویش حمایت از طرح­های نوآورانه و کارآفرینانه دانشجویی، پیگیری انعقاد تفاهم ­نامه با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، و انجام اقداماتی در راستای ارتقاء سایت بنیاد بود.

باتوجه به اینکه در جلسه قبل تبریز به عنوان میزبان هفتمین گردهمایی خیرین در سال 1403 انتخاب شده بود و قرار بر این بود که آقای جلالی، در این جلسه  گزارشی از امکانات دانشگاه تبریز و چگونگی اجرای گردهمایی ارائه کنند، اما به ­خاطر عدم حضور ایشان در جلسه، بحث پیرامون نهایی شدن میزبان هفتمین گردهمایی خیرین به جلسه آینده موکول شد.

در ادامه جلسه، پس از ارائه گزارش فعالیت­های کمیته ارتباطات، درمورد موضوعاتی نظیر مسائل مربوط به ثبت بنیادهای دانشگاهی، معافیت­ های مالیاتی بنیادها، بهبود شیوه­ های فعالیت بنیادها و مسئولیت­ پذیری نهادهای مربوطه بحث شد.

 


گزارش شده از : تیم خبری بنیاد

Developed By Ali Dasmeh || JOP || Feb 2018