ثبت نام


گزارش جلسه خرداد 1403هیئت مدیره بنیاد

۱۴۰۳/۰۳/۲۶
324

نود وسومین جلسه هیئت مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری ایران در روز دوشنبه 21 خرداد ماه 1403 با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

در ابتدای جلسه از سوی اعضای هیئت مدیره از زحمات دانشگاه تبریز در برگزاری هفتمین گردهمایی خیرین آموزش عالی و شخص آقای جلالی، به ­عنوان هماهنگ­ کننده بنیاد با دانشگاه تبریز، قدردانی شد. سپس آقای دکتر امید، مدیر عامل بنیاد، ضمن ارائه گزارشی از هفتمین گردهمایی خیرین آموزش عالی در دانشگاه تبریز، دیگر اقدامات پیگیری شده در یک ماه گذشته را ارائه نمودند. وی ضمن اشاره به انجام تعهدات برخی از یاریگران که در هفتمین گردهمایی خیرین تقبل کرده بودند گفت: پیگیر تعهدات خیرین در هفتمین گردهمایی هستیم. همچنین، دکتر امید بیان کردند که از سوی بنیاد حامیان نامه و پیامک تشکر برای شرکت­ کنندگان در هفتمین گردهمایی خیرین آموزش عالی ارسال شده است.

دکتر امید ضمن اشاره به پویش هفتمین گردهمایی خیرین که کمک به ارتقاء سلامت دانشجویان بود گفت: صحبت­های لازم با بیمه ­های تکمیلی و انتخاب شرکت بیمه­ گذار برای عقد قرارداد انجام شده است. همچنین، به گفته مدیر عامل بنیاد مقرر شد کمک هزینه تحصیلی دانشجویان که تاکنون به مدت 10 ماه در سال پرداخت می­شد (هر ترم 5 ماه)، از این پس به مدت 12 ماه (ترم اول 5 و ترم دوم 7 ماه) به دانشجویان پرداخت گردد. به گفته مدیر عامل بنیاد، از دیگر اقدامات در حال پیگیری بنیاد حامیان علم و فناوری ایران، تدوین جلد دوم کتاب یاری­گران است که جلد نخست آن قبلاً چاپ شده است.


گزارش شده از : تیم خبری بنیاد

Developed By Ali Dasmeh || JOP || Feb 2018