ثبت نام


گزارش برگزاری جلسه شهریور 1403هیأت مدیره

۱۴۰۳/۰۶/۲۱
169

نودوپنجمین جلسه هیئت مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری ایران روز دوشنبه 19 شهریور ماه 1403 با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

این جلسه با گزارش مدیرعامل بنیاد از اقدامات بین دو جلسه آغاز شد. ایشان طی این گزارش اعلام کردند توافق نهایی با بیمه پاسارگاد برای پوشش بیمه تکمیلی دانشجویان فاقد پوشش بیمه تکمیلی انجام شده است و تعداد سهمیه دانشگاه‌ها با شروع سال تحصیلی جدید به آنان ابلاغ خواهد شد. همچنین برای تسهیل فرایند ثبت نام دانشجویان در طرح بیمه تکمیلی، سامانه ثبت نام اینترنتی راه ­اندازی شده است.

آقای دکتر امید در ادامه گزارشی از سایر فعالیت­های بنیاد نظیر پیگیری ساخت مستند تلویزیونی درباره فعالیت­های خیریه در حوزه علم و فناوری و نیز برگزاری رویداد نیکی­نو (در زمینه جلب ایده ­های نوآورانه در زمینه کمک­های مردمی از علم و فناوری) ارائه کردند. لازم به ذکر است فراخوان این رویداد انجام شده است و علاقه ­مندان از ابتدای شهریور ماه فرصت دارند ایده ­های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

در ادامه جلسه، اعضای هیأت مدیره بنیاد به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعاتی همچون چگونگی گسترش کارهای خیر و داوطلبانه در حوزه آموزش عالی، تنوع بخشی به شیو ه ­های حمایت مالی از دانشجویان نظیر تخصیص کارت‌های اعتباری خرید و همچنین راه‌های تقویت ارتباط حوزه خیرین آموزش عالی با دولت پرداختند.

 


گزارش شده از : تیم خبری بنیاد

Developed By Ali Dasmeh || JOP || Feb 2018