ثبت نام


جلسه هیئت مدیره بنیاد در مهرماه 1403

۱۴۰۳/۰۷/۲۱
53

نودوششمین جلسه هیئت مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری ایران در روز دوشنبه 16 مهر ماه 1403 با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

این جلسه با گزارش اقدامات انجام شده در یک ماه گذشته آقای دکتر امید، مدیر عامل بنیاد، آغاز شد. از سر فصل های مهم، برگزاری جلسه با مدیران عامل بنیادهای دانشگاهی در راستای تقویت فعالیت و هماهنگی بیشتر بنیادها، برنامه­ ریزی و آغاز همکاری با دانشگاه یزد جهت میزبانی از هشتمین گردهمایی خیرین در بهار 1404، تداوم پرداخت کمک­ هزینه تحصیلی به دانشجویان و افزایش تعداد دانشگاه­های تحت پوشش این کمک هزینه، عقد قرارداد با بیمه پاسارگاد جهت پوشش بیمه درمان تکمیلی دانشجویان، تکمیل و بهره­ برداری از سامانه ثبت نام بر خط بیمه درمان تکمیلی دانشجویان، برنامه­ ریزی برای اولین دوره جایزه ربع رشیدی هم­زمان با برگزاری هشتمین گردهمایی خیرین به عنوان برخی از اقدامات یک ماه گذشته اشاره کرد.

همچنین، در ادامه جلسه پیرامون صدور کارت اعتباری برای دانشجویان با همکاری و مشارکت یکی از بانک­ های کشور بحث و مقرر شد در گام اول به صورت آزمایشی برای 200 نفر از دانشجویان کارت اعتباری صادر شود و پس از بررسی نقاط قوت و ضعف آن به سمت صدور آن برای کل دانشجویان کشور ابلاغ شود.  


گزارش شده از : تیم خبری بنیاد

Developed By Ali Dasmeh || JOP || Feb 2018