ثبت نام


شصت و دومین جلسه هیات مدیره بنیاد

۱۴۰۰/۰۷/۲۳
702

شصت و دومین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری روز دوشنبه، دوازدهم مهر سال ۱۴۰۰با حضور اعضای هیئت مدیره به صورت مجازی برگزار شد. در این جلسه آقایان دکتر محمدحسین امید، مدیر عامل بنیاد، دکتر رضا فرجی دانا، رئیس هیات مدیره بنیاد، دکتر جواد فرهودی، دکتر نادر حقانی و دکتر محمدرضا ظهیرامامی اعضای هیات مدیره حضور داشتند.

در این جلسه ابتدا گزارش عملکرد اعضا ارائه شد و در ادامه به موضوعاتی مانند بورسیه ادامه تحصیل دختران افغانستانی، گزارش آخرین کمک‌ها به بنیاد، ادامه روند ساخت مستند تلویزیونی، تولید محتوای رسانه‌ای و گزارش بنیادهای دانشگاهی پرداخته شد.

سپس دکتر ظهیر امامی ایده‌ی اتحاد استراتژیک میان بنیاد حامیان علم و فناوری ایران و طرح پل را ارائه کردند. در این ارائه از تاریخچه‌ی این طرح، تعریف طرح، اهداف کلان آن، دستاوردهایش و نتایج مورد انتظار از این اتحاد صحبت کردند. در ادامه بنا بر آن شد که این ایده مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد تا شیوه‌ی همکاری احتمالی مشخص شود.

در پایان جلسه نیز پلتفرم جدید سامانه‌ی اهدای وام شرافتی معرفی شد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت تا پس از رفع مشکلات در جلسه‌ی بعدی به آن پرداخته شود.

 


گزارش شده از : تیم خبری بنیاد

Developed By Ali Dasmeh || JOP || Feb 2018