ثبت نام


شصت و هفتمین جلسه هیات مدیره

۱۴۰۱/۰۱/۱۶
588

شصت و هفتمین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری ایران روز دوشنبه، پانزدهم فروردین ۱۴۰1 با حضور اعضای هیئت مدیره به صورت حضوری در دفتر بنیاد برگزار شد. در این جلسه آقایان دکتر محمدحسین امید، مدیر عامل بنیاد، دکتر رضا فرجی دانا، رئیس هیات مدیره بنیاد، دکتر عباس مصلی‌نژاد، نایب رئیس هیات مدیره، دکتر محمدرضا ظهیرامامی (به صورت آنلاین)، خزانه‌دار و دکتر جواد فرهودی، عضو هیات مدیره، حضور داشتند.

 

در این جلسه ابتدا مصوبات جلسه گذشته مرور شد و در ادامه به گزارش اقدامات میان دو جلسه، از جمله پیگیری‌های انجام شده در خصوص اهدای وام شرافتی، جزئیات برگزاری گردهمایی خیرین و اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری ضیافت افطاری مطرح شد.

 

در ادامه هرکدام از موارد به طور جزئی‌تر مورد بحث قرار گرفت؛ در خصوص اهدای وام شرافتی، صد سهمیه به دانشگاه‌های مختلف در سراسر کشور اختصاص یافت تا به دانشجویان اهدا شود. اولین پرداختی این وام‌ها در اواخر سال 1400 توسط بنیاد انجام شد. مابقب این 100 سهمیه نیز تا پایان فروردین پرداخت خواهند شد. همچنین به دلیل موج ششم کرونا، برگزاری گردهمایی خیرین به تعویق افتاد و بنا بر آن شد که در تاریخ چهارم خرداد برگزار شود.

 

همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ قدردانی از خیرین عالی قدر حوزه علم و فناوری و آشنایی بیشتر با بنیاد علم و فناوری ایران، تدارکاتی برای برگزاری ضیافت افطاری به تاریخ 24 فروردین سال 1401 صورت گرفته است. جزئیات برگزاری این ضیافت نیز در جلسه مطرح شد و مورد تایید اعضا قرار گرفت.

 

در پایان مقرر شد صورت‌های مالی بنیاد در سال ۱۴۰۰، جهت طرح در جلسه هیأت امنا تنظیم شود و در جلسه اردیبهشت ماه هیأت مدیره مورد تصویب قرار گیرد.


گزارش شده از : تیم خبری بنیاد

Developed By Ali Dasmeh || JOP || Feb 2018