ثبت نام


مرکز توسعه نوآوری دانشگاه گیلان

۱۴۰۱/۰۷/۱۰
540

عملیات اجرایی نصب اسکلت فلزی ساختمان مرکز توسعه نوآوری و فناوری دانشگاه گیلان آغاز شد.  این ساختمان، به مساحت دو هزار و یکصد و هفتاد (2170) متر مربع، با همت بلند نیکوکار ارجمند آقای مهندس غلامحسن قطب‌زاده، در مجتمع دانشگاه گیلان، جنب دانشکده کشاورزی در حال احداث است.

مرکز توسعه نوآوری و فناوری دانشگاه گیلان در راستای گسترش فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان در استان و  با هدف فراهم سازی مکانی برای تحقق ایده های دانش آموختگان این دانشگاه با همکاری مراکز تحقیقاتی و شرکت های متقاضی، در دست اجرا است.

      خیر ارجمند آقای مهندس غلامحسن قطب زاده، متولد ١٣3٠ در شهر رشت از نیکوکاران برجسته استان و مدیر عامل شرکت ساختمانی آق است.

وی عمده ترین هدف خود از احداث این ساختمان را علاوه بر گسترش فرهنگ نیکوکاری، ایجاد مرکزی دانست که در آن دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه بتوانند به صورت گروهی و با همکاری مراکز تحقیقاتی و شرکت های متقاضی، برای تحقق ایده های جدید خود تلاش کنند.

      احداث این مرکز گام بسیار مهمی در جهت رسیدن به سند چشم انداز دانشگاه و قدم گذاشتن در میان دانشگاههای نسل سوم است. با احداث این مرکز علاوه بر ارتقای رتبه دانشگاه گیلان، دانشجویان رشته‌های مختلف در حین تحصیل به شیوه عملی و علمی از تجارب شغلی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

     بنیاد خیرین و روابط عمومی دانشگاه گیلان، ضمن سپاس فراوان از زحمات و حمایت های همیشگی آقای مهندس قطب زاده، برای ایشان و خانواده محترمشان و تمامی نیک اندیشان، آرزوی سلامتی و شادکامی می‌نماید.


گزارش شده از : بنیاد خیرین دانشگاه گیلان

Developed By Ali Dasmeh || JOP || Feb 2018