ثبت نام


هفتادوششمین جلسه‌ی هیئت‌مدیره‌ی بنیاد

۱۴۰۱/۰۹/۲۶
342

هفتادوششمین جلسه‌ی هیئت‌مدیره‌ی بنیاد حامیان علم و فناوری ایران در روز چهارشنبه، ۲۳ آذر ۱۴۰۱ با حضور آقایان دکتر رضا فرجی‌دانا (رئیس هیئت‌مدیره)، دکتر محمدحسن امید (مدیرعامل)، دکتر جواد فرهودی، دکتر عبدالرضا باقری، دکتر محمدمهدی جعفری، و دکتر علی سعیدی به‌صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای دکتر امید گزارش اقدامات بین دو جلسه را مطرح کردند که از جمله آن‌ها افزایش تعداد دانشجویان تحت پوشش وام شرافتی به بیش از ۸۰۰ نفر، برنامه‌ریزی برای افتتاح مدرسه‌ی خانم کاریابی در زهک استان سیستان و بلوچستان و انجام هماهنگی‌های لازم برای انعقاد تفاهمنامه با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران برای حمایت از کرسی‌های پژوهشی در حوزه‌ی آب بود.

ایشان همچنین اشاره کردند که با وجود افزایش ظرفیت برای پرداخت وام شرافتی، برخی دانشگاه‌ها، به‌رغم پیگیری‌های بنیاد، تاکنون از ظرفیت اختصاص داده شده به آن‌ها، استفاده نکرده‌اند.

در ادامه، گزارش اقدامات کمیته‌ی ارتباطات بنیاد ارائه شد و از سوی اعضای هیئت‌مدیره بر تلاش بیشتر برای عمومی‌سازی پیام بنیاد از سوی کمیته‌ی ارتباطات تأکید شد. همچنین، در این جلسه آقای دکتر امید از شروع برنامه‌ریزی برای برگزاری ششمین گردهمایی خیرین حوز‌ه‌ی علم و فناوری در بهار ۱۴۰۲ خبر دادند.


گزارش شده از : تیم خبری بنیاد

Developed By Ali Dasmeh || JOP || Feb 2018